Life is a tale - told by an idiotFind yourself, cause I can't find you.
  Startseite
  Über...
  Archiv
  Gedichte
  Geschichten
  Links
  Gästebuch
  Abonnieren
 


 

Be yourself, who are you?

http://myblog.de/fangel

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
bin um 11.30 aufgestanden, hatte eigentlich geglaubt, tief und fest und lange zu schlafen, dem war aber nicht so.. hab irrsinnig schlecht geschlafen und bin st?ndig aufgewacht..

naja um 14 uhr hab ich mich mit der diana getroffen, zuerst waren wir im cm essen und dann auf der donauinsel was rauchen.. auf der kleinen insel *g*

dann hab ich beim roten kreuz angerufen, die meinten nur sie melden sich, haben aber heute nicht mehr angerufen *grummel*

am abend ging mir meine mutter noch am orsch.. also ein tag wie jeder andere :l

dazu f?llt mir das lied vom hans s?llner ein:


A DOG WIA JEDA ANDRE

A JAPANISCHE FLOTTE, DRAUS`N AUF`N MEER
TREIBT HUNDAD-TAUSEND DELPHINE VOR SICH HER,
SIE TREIBN`S ZUM STRAND, BIS ZU UNS HEART MAS? SCHREI?N
WENN`S EANAN B?ICH AUFSCHLITZ`N UND DE K?PF OBASCHNEI`N

BIS ZUR DE KNIE STENGAN`S IM BLUAT,
S`WASSER BRODELT UND DAMPFT,
S` GANZE MEER SCH?UMT SICH AUF, IN AN TODESKAMPF
AN LUTHER HOM`S DASCHOSS`N, AN REAGEN GEHT`S GUAT
DA BUSCH BAST`LT BOMB`N UND DE W?ID SCHAUT ZUA

OBA F?R EA?M WOA DES A DOG WIE JEDA ON`DRE,
DO IS ER AUFG?STOND`N UM SIE`ME IN DA FRIAH
ER HOT SICH G`WOSCHN UND KAMPELT
UND DE Z?HN HOT ER SICH PUTZT
UND DANOCH IS ER IN`D OARBEIT SPAZIERT

AUF`N BUGGL HOM`SES DRAHT, SUN` TROCKNAT`S AUS
SE WOCK`LN UND ZAPP`LN UND ER`NE AUG`N REISSN`S AUF
MIT AN HACKL`N SCHLOGN`S EANAN BEI LEBENDIGEM LEIB,
AN PANZER AUSEINANDER UND SE LOCH`N NUR DABEI
GED?RME AUF DA STROSS, KLOANE KIND`A DE SPUI`N
A TOURIST DER SICH UNBEDINGT A KETT`N KAFF`A WUI`
AN LUTHER HOM`S DASCHOSS`N, AN HUSSEIN GEHT`S GUAT
DA KOHL LIAGT WEITER UND DE W?ID HEART ZUA

OBA F?R EA?M WOA DES A DOG WIE JEDA ON`DRE
DO IS ER AUFGSTOND`N UM SIE`ME IN DA FRIAH
ER HOT SICH G`WOSCHN UND KAMPELT
UND DE Z?HN HOT ER SICH PUTZT
UND DANOCH IS ER IN`D OARBEIT SPAZIERT

MOTORS?G`N KLAPPERN, HOLZ SPLITTERT UND KRACHT
ALLE ZWANZ`G SEKUND`N OANA UND DES DOG UND NOCHT
A GEBIET SO GROSS WIE BAYERN, IN 24 STUND,
GESTAN WOAS A WOLD, HEIT IS W?STE UND SAND
SECHSHUNDAT JOAHR HOT ER BRAUCHT,
BIS ER SO GROSS GWES`N IS IN A PAAR STUND`N
IS` A KAST`L, ZWOA ST?HLE UND A TISCH
AN KENNEDY HOM`S UMBROCHT, AN PAPST GEHT`S GUAT
DA WEIZ?CKER VERGIFT` UNS UND DE W?ID SCHAUT ZUA

OBA F?R EA?M WOA DES A DOG WIE JEDA ON`DRE,
DO IS ER AUFG?STOND`N UM SIE`ME IN DA FRIAH
ER HOT SICH G`WOSCHN UND KAMPELT
UND DE Z?HN HOT ER SICH PUTZT
UND DANOCH IS ER IN`D OARBEIT SPAZIERT

ER KIMMT UM ACHTE VON DER OARBEIT HOAM
DRECKAT UND MIAD, DA CHEF HOT IHN G`FICKT,
ER GREIFT NOCH SEIN ERST`N BIER - SUACHT DE KINDER
UND ER FIND`S, IM KINDERZIMMER - TOT,
DE GURG`L DURCHGSCHNITT`N, S`GONZE ZIMMER WAR ROT
SEI FRAU H?NGT IM SPEICHER, DE TOCHTER H?NGT? DABEI
ER STEHT FASSUNGSLOS DAVO?R, ER KONN NIT AMOL SCHREI?N

A KLOAN`S SCH?LD`L UMMAN HOIS,
A PAAR ZEIL`N HOT`S NOCH G`SCHRIEB`N
SIE HOT SO ANGST VOR DER ZUKUNFT UND KONN NIMMER LEB`N

OBA F?R MI WOA DES A DOG WIE JEDA ON`DRE,
DO BIN I AUFGSTOND`N UM SIE`ME IN DA FRIAH
I HOB MI G`WOSCHN UND KAMPELT
UND DE Z?HN HOB I MA PUTZT
UND DANNOCH BIN I IN D`OARBEIT SPAZIERT

JO F?R UNS OLLE WOA`S A DOG WIE JEDA OND`RE
DO SAN` MA AUFGSTOND`N UM SIE`ME IN DA FRIAH
WIR HOB`N UNS G?WOSCH`N UND KAMPELT
UND DE Z?HN HOB` MA UNS PUTZT
UND DANNOCH SEIN MA IN D`OARBEIT SPAZIERT

20.9.04 23:38
 



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung